În timp ce Burberry a completat Săptămâna Modei de la Londra toamna/iarna 2024 cu o trupă de britanici îndrăgiți (Aggy Deyn și Lily Donaldson pe pistă! Joanna Lumley și Jade Parfitt pe primul rând!), era corect să spunem că bătrâna fată fusese simțind o atingere nostalgică. Până la urmă, era ziua ei de naștere. În timp ce orașul a privit în urmă la zeci de ani de inventivitate sălbatică, scrappy, inventiva, designerii au făcut tot posibilul pentru a onora trecutul, în timp ce a condus moștenirea de stil a capitalei. Și astfel, Lumley nu a apărut doar la Burberry, un brand pentru care a modelat în anii ’70, ci și la prezentarea de bijuterii a lui Completedworks, care a devenit piesă de artă de performanță. „Cred că totul despre modă este că, dacă nu poți greși grav, nu vei merge niciodată cu adevărat bine”, ne-a spus ea despre lecțiile după care trăiește, în timp ce era înconjurată de stive de vechi. Vogă probleme, toast ars și replici recitate dintr-un scenariu produs de Gala Gordon despre banalitatea vieții. A fost pitch perfect.

Este posibil ca imaginea să conţină: oraș, drum, stradă, urban, îmbrăcăminte, pantaloni, oameni, persoană, adult, accesorii, geantă, geantă de mână și încălțăminte

Cel mai bun stil de stradă de la Săptămâna Modei de la Londra

Flashback-uri distractive au apărut pe moodboard-uri în altă parte. Epoca Topshop a lui Kate Moss (în special blugii ei Joni) a primit încă un moment la soare la Aaron Esh, în timp ce acesta a difuzat „vibe și s***ness” parizian. mesdames prin prisma lui Kate și Pete la Glasto; Bluzele M&S cu fundă din anii ’70 au inspirat emisiunea lui JW Anderson despre pensionarii care trec perdelele (perucile acelea gri sunt de fapt pălării!); modelele „băiețel de frumos” Emilia Wickstead le-au canalizat pe fetele rebele din Londra; Simone Rocha a dezlipit la propriu straturile rochiei de doliu a Reginei Victoria pentru a informa detaliile delicate din cea mai recentă editare a ei cu tematică veghe; iar referințele Dilarei Findikoglu erau amestecul lor obișnuit de înclinări obraznice, fetișiste de nișă și Nell Gwyn. Lista continuă.

Dilara Findikoglu AW24.

Acielle StyleDuMonde

Simone Rocha AW24.

Acielle StyleDuMonde

O dublare a meșteșugurilor a fost simțită cu intensitate, de la ambiția lui Richard Quinn de a deveni o casă de couture precum cele în care și-a tăiat dinții, până la pelerină de tapiserie inspirată de Le Corbusier a Roksandei, care a durat 200 de ore pentru a fi realizată și Harris Reed, care a durat cinci luni. -realizarea unei mâne de piese demi-couture, pe care le-a descris drept „artă în mișcare”. „Suntem o grămadă de tineri într-un studio din Londra, nu suntem Chanel”, a spus el despre abordarea sa fără scuze a designului, despre care recunoaște că este o „supraîncărcare senzorială”, dar niciodată – hâfâi! – „vanilie”. Paolo Carzana, care își inventează propriile tehnici de povestire care implică vopsea de plante la Fundația Sarabande, demonstrează că nu aveți nevoie de sprijinul unei case mari pentru a crea idei mari.



Source link

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *