PAUZĂ: Citând „vremuri nesigure”, Y/Project a decis să renunțe la acest sezon pentru a se concentra pe investițiile interne, subliniind peisajul dificil pentru mărcile mici și mijlocii care navighează pe încetinirea cheltuielilor de lux.

Marca a fost programată inițial să își prezinte colecția de toamnă a anului 2024 pe 3 martie, la ora 19:00, potrivit program provizoriu pentru Săptămâna Modei de la Paris, publicată de Fédération de la Haute Couture et de la Mode, organismul de organizare a modei franceze.

Mai multe de la WWD

În schimb, va prezenta colecția printr-o carte de look, Y/Proiect a declarat joi într-o declarație oferită exclusiv WWD.

„Această schimbare strategică reflectă angajamentul Y/Project de a acorda prioritate investițiilor în creșterea companiei, a echipelor sale și a ofertelor sale de produse. Prin realocarea resurselor, marca își propune să promoveze Y/Project în cel mai eficient mod posibil”, a spus brandul.

Y/Project a câștigat un cult cu construcțiile sale marca comercială răsucite și colaborările cu mărci, inclusiv marca braziliană de încălțăminte Melissa și Jean Paul Gaultier. Celebrități precum Hailey Bieber, Rihanna și Kylie Jenner și-au purtat modelele.

Directorul executiv Pascal Conte-Jodra anul trecut planuri dezvăluite să dubleze numărul de uși și să-și dezvolte afacerea cu accesorii, eventual cu ajutorul unui nou investitor.

Dar, ca și alte mărci independente, eticheta trebuie să optimizeze fluxul de numerar în fața întreruperilor continue ale lanțului de aprovizionare și a unui climat haotic de vânzare cu amănuntul, în special pentru platforme online.

„Credem că această decizie este un răspuns rațional la mediul actual, demonstrând prudența și previziunea noastră”, a spus Conte-Jodra în declarație. „Deși recunoaștem importanța prezentărilor de modă tradiționale, suntem încrezători că această abordare alternativă se aliniază cel mai bine cu obiectivele noastre pentru sezon.”

Executivul conduce strategia mărcii alături de Glenn Martens, director de creație din 2013, care se dublează și ca designer pentru Diesel. Subliniind angajamentul lor, ambii dețin o sumă nedezvăluită de acțiuni în companie și sunt membri ai consiliului de administrație.

Gilles Elalouf, fostul director de publicitate care a fondat labelul în 2011 împreună cu regretatul Yohan Serfaty, este președintele consiliului de acționari.

Deși a refuzat să comenteze în continuare motivele anulării spectacolului său fizic, Y/Project a spus că „rămâne dedicat transparenței și deschiderii în comunicarea cu părțile interesate. Această decizie subliniază angajamentul mărcii de a naviga în vremuri incerte cu claritate și scop.”

Cel mai bun din WWD



Source link

By admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *